Bericht plaatsen

Iedereen kan berichten plaatsen op de site van Stichting Handboekbinden.

Berichten moeten minstens zijdelings iets te maken hebben met onderwerpen waar Stichting Handboekbinden in zich mee bezighoudt: behoud, kennis en innovatie van het handgebonden boek en het ambacht handboekbinden.

In het formulier treft u de mogelijkheid uw nieuws, product en of dienst aan te melden. Ook kunt u hier technische vragen over boekbinden kwijt.
De redactie behoudt zich het recht voor berichten te weigeren of aan te passen.
Na het insturen van het formulier komt uw bericht bij de redactie terecht. Die zal uw bericht beoordelen voor het op de site verschijnt. Over het algemeen verschijnt uw bericht binnen een dag op de site.

Als u iets te koop aanbiedt en dat item is verkocht, kunt u dat doorgeven aan de redactie via info@stichting-handboekbinden.eu? Die voorziet uw bericht dan van een duidelijke vermelding dat het item niet meer te koop is.

Kies om te beginnen onder welke categorie uw bericht valt.

Nieuws | Een aankondiging, of oproep– in het algemeen een bericht dat niet in een van de onderstaande categorieën past.
Agenda | Workshop en cursussen.
Agenda | Tentoonstelling, beurs, lezing.
Vraag & aanbod | U wilt iets verkopen (of weggeven), of u bent juist op zoek naar iets.
Techniek | Technische vragen of tips, handige links, enzovoort.

Verder