BoekAmbachtBeurs
5 en 6 november 2022

De Stichting Handboekbinden organiseert op 5 en 6 november in de Pieterskerk Leiden de nieuwe Boekambachtbeurs! Een beurs voor boekbinders en boekmakers, (sier)papiersmakers en kalligrafen. Met gereedschap, materialen, vakliteratuur en bijzonder drukwerk, demonstraties en workshops, kortom alles wat nodig voor boekmakers plus een hoop inspiratie!

Tot 2021 organiseerden de Stichting Drukwerk in de Marge en de Stichting Handboekbinden samen de bekende Boekkunstbeurs (sinds 1999!). De laatste jaren liepen de kosten van het organiseren van de beurs steeds verder op, bemoeilijkt door het gegeven dat slechts een van de beide organisaties sinds kort BTW-plichtig is. Ondanks verwoede pogingen hiervoor een oplossing te vinden, hebben we in goed overleg moeten concluderen dat stoppen de enige optie was.

Kaartverkoop
Aan de ingang van de Pieterskerk

Deelnemen aan de Boekambachtbeurs
Belangstelling voor een stand op de Boekambachtbeurs? Neem contact op met de beurscommissie door een mail te sturen naar beurs@stichting-handboekbinden.eu