Bind Sonny Boy – het boek van ‘Heel Nederland Leest 2023’

Er is weer een nieuw inbindproject van de Stichting Handboekbinden! Alle donateurs/leden van de Stichting Handboekbinden konden in november een set katernen ophalen op de BoekAmbachtBeurs van de bestseller ‘Sonny Boy’, geschreven door Annejet van der Zijl.

De Stichting Handboekbinden daagt je uit er weer iets moois van te maken. Tot 1 mei 2024 kun je insturen.

Er komt in mei 2024 weer een tentoonstelling van de gebonden exemplaren in de OBA te Amsterdam. Meer informatie krijg je bij deelname aan de challenge en in de digitale nieuwsbrief. Om je aan te melden, stuur je een mail naar info@stichting-handboekbinden.eu. Vermeld ook je huisadres, want we zorgen er graag voor dat je jouw boek na de expositie weer retour ontvangt. Iedereen die zich aanmeldt, ontvangt een bevestiging van de aanmelding en zo blijf je ook op de hoogte van verdere instructies.

Als je mee wilt doen, maar nog geen set katernen hebt of je wilt nog een set, stuur dan ook een e-mail en we zorgen er dan voor dat je een set ontvangt tegen vergoeding van de verzendkosten (zolang de voorraad strekt!) onder duidelijke vermelding van ‘bestellen katernen Sonny Boy’ naar info@stichting-handboekbinden.eu