Bind het boekenweekgeschenk van Lize Spit

Er is weer een nieuw inbindproject van de Stichting Handboekbinden! Alle donateurs/leden van de Stichting Handboekbinden hebben in maart een set katernen ontvangen van het Boekenweekgeschenk ‘De eerlijke vinder’, geschreven door Lize Spit. En beetje boekbinder legt deze set op zijn werk of keukentafel en gaat direct aan de slag om daar een mooi boek van te maken.. en dat boek willen we allemaal graag zien!

In november organiseren wij in de OBA (Openbare Bibliotheek Amsterdam) dan ook een tentoonstelling van alle ingezonden boeken. We laten de ingebonden boeken eerst begin november zien op de BoekAmbachtBeurs in de Pieterskerk in Leiden. Daarna gaan ze naar Amsterdam waar zij tot 1 januari 2024 in de prachtige glazen vitrines blijven liggen.

Lize Spit komt jouw exemplaar signeren!

Lize Spit heeft toegezegd langs te komen om de boeken te bekijken, ze voorziet ook jouw exemplaar graag van haar handtekening! (natuurlijk alleen als jij dat wilt). Waarschijnlijk komt zij naar de beurs in Leiden, maar gezien de drukke agenda van Lize kan dat ook in Amsterdam zijn. Alle deelnemers ontvangen daarover tijdig bericht.

Ook meedoen?

Je mag het boek geheel naar eigen inzicht inbinden, er zijn geen restricties. Ook is er nog genoeg tijd om mee te doen: de uiterste inzenddatum is 1 november 2023. Jouw boek kun je ook inleveren op de beurs, alleen loop je dan de kans dat je het bezoek van Lize Spit mist en dus ook haar handtekening in jouw exemplaar.

Om je aan te melden, stuur je een mail naar info@stichting-handboekbinden.eu. Vermeld ook je huisadres, want we zorgen er graag voor dat je jouw boek na de expositie weer retour ontvangt. Iedereen die zich aanmeldt, ontvangt een bevestiging van de aanmelding en zo blijf je ook op de hoogte van verdere instructies.

Als je mee wilt doen, maar nog geen set katernen hebt of je wilt nog een set, stuur dan ook een e-mail en we zorgen er dan voor dat je een set ontvangt tegen vergoeding van de verzendkosten (zolang de voorraad strekt!).