Geachte binder/bindster,

Op de BoekAmbachtBeurs in Leiden In november is het boek “Mevrouw mijn Moeder “van Yvonne Keuls in katernen uitgedeeld aan de bezoekers. Uiteraard zullen binders daar een mooi boek van gaan maken of zij moeten er nog aan beginnen. Het is dan altijd leuk om je resultaat aan elkaar te laten zien.
Dat kan!
In 2023 (de precieze datum zal tussen maart en juni liggen) heb je de mogelijkheid om je resultaat te laten zien op een tentoonstelling.
De boeken worden uitgestald in de Openbare Bibliotheek in Amsterdam direct naast het Centraal Station.
Dus als je dit als een uitdaging ziet, maak een mooi boek van de katernen en stuur deze in. (Instructies voor het insturen van het boek volgen later).
Om te weten hoeveel vitrines wij gaan gebruiken, meld je aan dat je het boek laat zien bij klaastoet@stichting-handboekbinden.eu
Tevens zal ook het boek van Rens Top worden getoond. Dit boek hebben wij ook in katernen verstrekt in 2022.

Als je nog geen katernen hebt en je wil wel meedoen dan kan je nog katernen (zolang er voorraad is) bestellen bij klaastoet@stichting-handboekbinden.eu
Rens Top “boekbanden” € 15,- incl. verzendkosten.
Yvonne Keuls “Mevrouw mijn moeder” alleen de verzendkosten € 7,50

Met vriendelijke groet