Laden Evenementen

Hard werken, hoort bij Rotterdam: vier doosjes in één.De techniek die je nodig hebt voor het bedenken, bouwen en bekleden van dozen. Er wordt precies uitgelegd hoe je de doos berekent, maar je hoeft hem niet zelf te snijden. Ruime keuze uit de meest uiteenlopende sierpapieren (oa handmarmers en stijfselpapieren) en dan vervolgens hard werken om in die ene dag de hele draaidoos te maken. Eerst de vier losse doosjes in elkaar zetten en bekleden en dan na de lunch het omslag maken en de deksel. Door de herhaling van handelingen kom het echt binnen en zal je het niet een dag later weer vergeten zijn. Ook prima te doen voor mensen die nog nooit boeken hebben gebonden of dozen hebben gebouwd. Met werkbeschrijving en maten.

Het kost 115 euro en voor mensen die eerder een cursus deden, donateurs van de Stichting Handboekbinden en/of Drukwerk in de Marge en iedereen onder de 26 is het 105 euro. Lunch, 21% btw en alle materialen zijn inbegrepen.

Share This Story, Choose Your Platform!