Inmiddels is de wedstrijd beëindigd, de jurering heeft plaatsgevonden en de bekroonde dozen hebben hun eerste exposé gehad tijdens de BoekKunstBeurs in Leiden op 6 en 7 november.
Uiteraard hopen we nog een paar mooie locaties te vinden om hier een vervolg aan te geven, maar de corona-situatie maakt het er niet makkelijker op.Maar waarom zouden we u er in dit digitale tijdperk niet alvast van kunnen laten genieten? We laten de bekroonde boeken zien in een online expositie.
Zodra de dozen op een mooie tentoonstellingsplek zijn beland, zullen we dat natuurlijk laten weten.

Bij de wedstrijd hoort een prachtige catalogus. Alle inzendingen op losse kaarten, duidelijk gefotografeerd en voorzien van een toelichting, samen in een fraaie doos. De catalogus kunt u nog kopen voor de bescheiden prijs van € 17,50 (exclusief verzendkosten).
Bestel hem op info@stichting-handboekbinden.eu