Op dit moment werkt de Stichting Handboekbinden hard aan het online plaatsen van het digitale archief en aan het activeren van de optie ‘inloggen’ op deze website. We hopen dat het archief half februari online staat.

Op dit moment kunt u nog niet inloggen!

Het archief
Het archief bevat de gedigitaliseerde uitgaven van de Stichting Handboekbinden en haar voorgangers. De tijdschriften omvat o.a. de tijdschriften ‘Handboekbinden’, ‘Vouwbeen’, ‘Boekbehoud’, ‘Boek & Band’ en ‘Tampon’. De tijdschriften gaan terug tot ongeveer 1920 en het archief groeit constant.

Toegang tot het archief
In de loop van de komende maand zal het digitale archief van de Stichting Handboekbinden beschikbaar zijn via in speciale ledenpagina op deze website. Het archief is uitsluitend toegankelijk voor leden/donateurs van de Stichting Handboekbinden. U kunt lid worden voor 37,50 per jaar. Dat geeft niet alleen toegang tot het archief maar ook alle andere voordelen van het lidmaatschap. Lees hier meer over wat de stichting doet.  Of wordt meteen lid door het invullen van het lidmaatschapsformulier

Inloggen
De inloggegevens zijn gelijk aan de gegevens waarmee u bij de Stichting ingeschreven staat: uw naam en lidnummer. Deze gegevens staan op uw ledenpas en op het verzendetiket van het tijdschrift ‘Handboekbinden’. Bij de eerste keer aanmelden worden deze gegevens vervangen door uw email en een zelfgekozen wachtwoord. Let op! Uw gegevens worden pas later dit jaar actief. Als de inlog actief is ontvangt u hierover bericht via de nieuwsbrief en natuurlijk via deze website.