Leden/donateurs van de Stichting Handboekbinden kunnen vanaf nu inloggen op deze site en zo toegang krijgen tot extra informatie.

U moet zich eerst eenmalig registeren:

• klik rechtsboven aan deze pagina op ‘mijn profiel’ en kies voor ‘registeren’ Let op, het nieuwe scherm is gelijk aan het inlogscherm.
  • Vul in het nieuwe scherm bij ‘gebruikersnaam of e-mailadres’ uw lidnummer in zoals dat op uw ledenpas staat.
  • Gebruik als wachtwoord uw postcode met tussen letters en cijfers een underscore. Bijvoorbeeld 1234_AB
    Voor België is het uw postcode voorafgegaan door B-, bijvoorbeeld B-1234
  • Klik op ‘inloggen’
  • Hierna volgt uw profielpagina. Let op!

Wijzig hier meteen uw wachtwoord, dat gaat als volgt:

• Geef onder huidige wachtwoord opnieuw uw postcode op zoals hierboven aangegeven.
  • Kies daarna een nieuw wachtwoord van minimaal 8 tekens met daarbij een cijfer en bijzonder leesteken.
  • Geef ook uw juiste e-mailadres op. Het door de stichting verstrekte mailadres is niet bruikbaar zodat de functie ‘wachtwoord vergeten’ niet werkt. Sla rechtsonder uw wijzigingen op.
  • Klik na het inloggen met uw muis op het kopje ‘Boekbinden’ boven aan de pagina. Volg daarna het menu via ‘Archief Stichting Handboekbinden’ naar het gewenste tijdschrift.

Bij toekomstig gebruik volstaat inloggen via ‘Mijn profiel’ en ‘Inloggen’ met uw lidnummer  en uw zelfgekozen wachtwoord.

Het wachtwoord voor landen anders dan Nederland en België:

Australie: “1234”
België: B-1234